Újabb díjjal ismerték el az Automotive Quality Academy-t a kooperatív képzési modellt

2016 Az autóipari szervezetekkel közös, járműipari minőségügyi szakmérnök képzés, az AQA – Automotive Quality Academy az IIASA-Shiba Díj mellett 2015-ben elnyerte a Magyar Minőség Háza 2015 Díjat is. A képzési konstrukció Harazin Tibor, Hortobágyi Csaba és Abonyi János gondozásában érte el eredményeit. A díj átadására a XIX. Minőségszakemberek Találkozója keretében került sor 2015. november 3-án.

A díjat 1996-ban alapították, eddig 282 pályázó nyerte el a díjat. A Magyar Minőség Háza pályázat célja a hazai, kiemelkedő minőségű termékek, fejlesztések és szolgáltatások népszerűsítése, a fogyasztók tájékoztatásának elősegítése.

A díjról bővebben: http://os.mti.hu/hirek/111702/a_magyar_minoseg_tarsasag_kozlemenye-1_resz

Link

Sikeresen záróvizsgázott a 3. évfolyam az autóipari minőségügyi szakmérnök képzésen

20162016. június 10-én az autóipari minőségügyi szakmérnök kooperatív képzési modell 3. évfolyamának 12 hallgatója tett sikeres záróvizsgát a Pannon Egyetemen. A záróvizsga elnöke Hortobágyi Csaba a SMP - Samvardhana Motherson Peguform gyárigazgatója elismerően értékelte a hallgatók felkészültségét külön hangsúlyozva az autóiparban tapasztalható kihívásokkal teli körülmények ellenére. Link

Legjobb gyakorlat „szinte” ingyen, kooperatív moduláris vállalati képzési modell

aqalogo pAutóipari minőségirányítással foglalkozó szakértők és a Pannon Egyetem Mérnöki Karának munkatársai egy új vállalati képzési modellt dolgoztak ki. A cikkben ismertetjük a képzés kialakításának motivációit, azaz a tudásmenedzsment aktuális problémáit és a megoldásként megfogalmazott, folyamatos fejlesztést és benchmarking tevékenységet támogató új képzési modellt. Link

Huszonegy!

2017-ben újabb 21 autóipari minőségügyi szakmérnökkel bővült az AQA, azaz Automotive Quality Academy tábora. Ezzel a jelentős bővüléssel már több mint 50-en mondhatáják el magukról, hogy egy többszörösen elismert, korszerű és sikeres kooperatív képzési modell keretein belül sajátíthatták el, fejleszthették tovább autóipari specifikus minőségügyi ismereteiket.

21b

21a

A második végzős évfolyam az autóipari minőségügyi szakmérnök képzésen

AQA 20152015. június 5-én 13 hallgató tett sikeres záróvizsgát az autóipari minőségügyi szakmérnök képzésben. A jelentős autóipari szakmai múlttal rendelkező záróvizsga bizottság tagjai pozitívan vélekedtek a végzett hallgatók szakmai felkészültségéről és az autóiparban használatos minőségügyi eszközök készség szintű ismereteiről. Link

Töretlen az érdeklődés az autóipari minőségügyi szakmérnök képzés iránt

goodidea 2016. szeptember 23-án pénteken maximális létszámmal ismét elindult az autóipari minőségügyi szakmérnök képzés 4. évfolyama a Pannon Egyetemen.

A IIASA-Shiba és Magyar Minőség Ház díjat nyert kooperatív képzési modell célja, olyan speciális ismeretekkel és szemléletmóddal rendelkező autóipari minőségügyi szakmérnökök képzése, akik a korábban megszerzett szakképzettségük és felsőfokú szakismeretük birtokában képesek legyenek elsősorban az ipar és azon belül az autóipar, vagy a gazdaság különböző területein felmerülő minőségirányítási problémák megoldására.

Bővebben: Töretlen az érdeklődés az autóipari minőségügyi szakmérnök képzés iránt

Sikeresen végzett az első évfolyam az autóipari minőségügyi szakmérnök képzésen

20132014Az első évfolyam 10 hallgatója tett sikeres záróvizsgát 2014. június 13-án a Pannon Egyetemen. A záróvizsga elnöke Solt Tamás a Opel Szentgotthárd Kft gyárigazgatója elismerően értékelte a képzés kezdeményezését és annak szakmai tartalmát valamint a hallgatók felkészültségét. Link

IIASA-Shiba Díjat nyert az Automotive Qulaity Academy - a kooperatív képzési modell

pecset2Az alábbiakban bemutatásra kerül a 2014-ben IIASA-Shiba Díjat nyert AQA - Automotive Quality Acedemy a kooperatív együttműködés eredményeként létrejött képzési modell, melyet az autóipari ágazat minőségirányítás területén, valamint a felsőoktatási szektor területén dolgozó minőségügyi és műszaki szakemberek dolgoztak ki, vezettek be és fejlesztenek tovább. A modell együttesen teljesíti a szervezetek közötti együttműködés, a vállalati emberi erőforrásfejlesztésre vonatkozó módszerek, a benchmarking, a folyamatfejlesztés és a társadalmi felelősségvállalás területeivel kapcsolatos elvárásokat.

Bővebben: IIASA-Shiba Díjat nyert az Automotive Qulaity Academy - a kooperatív képzési modell